V jakém stavu dostanu jízdní kolo

V JAKÉM STAVU DOSTANU JÍZDNÍ KOLO, KDYŽ SI HO NECHÁM POSLAT PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ? 

Pokud si necháš poslat kolo přepravní službou, doporučujeme společnost PPL, dostaneš kolo v zabalené v krabici. Rám, vidlice a řídítka jsou obaleny kartonem a fólií pro maximální ochranu proti poškození. Sedlovka, sedlo, pedály, rychloupínák a sedlová objímka jsou zabaleny v příbalové krabici společně se záručním listem a fakturou. Od nás jsou kola vždy seřízena (přehazovačka, brzdy). Při expedici kol se můžou tyto věci rozladit.

V JAKÉM STAVU DOSTANU JÍZDNÍ KOLO, KDYŽ SI HO NECHÁM POSLAT PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ? 

Pokud si necháš poslat kolo přepravní službou, doporučujeme společnost PPL, dostaneš kolo v zabalené v krabici. Rám, vidlice a řídítka jsou obaleny kartonem a fólií pro maximální ochranu proti poškození. Sedlovka, sedlo, pedály, rychloupínák a sedlová objímka jsou zabaleny v příbalové krabici společně se záručním listem a fakturou. Od nás jsou kola vždy seřízena (přehazovačka, brzdy). Při expedici kol se můžou tyto věci rozladit.

JAK KOLO SPRÁVNĚ SLOŽIT?

1) KOLO VYBALÍME Z KRABICE: jak je výše napsáno, rám a ostatní komponenty kola jsou řádně zabaleny. Při odstraňování fólie a kartonu buď opatrný, aby sis rám nepoškrábal.

2) MONTÁŽ PEDÁLŮ: pedály najdeš v příbalové krabici. Jsou označeny písmeny R a L a toto označení najdeme u pedálu ze spoda závitu. Pravý pedál je označen písmenem R (z anglického slova: right) a montuješ ho do pravé kliky a levý pedál je označnen písmenem L (z anglického slova: left) a montuješ ho do levé kliky. Dotáhni pedály klíčem č. 15. Je dobré kontrolovat pravidelně dotažení pedálů, aby se při uvolnění nepoškodil závit.

3) MONTÁŽ SEDLA: sedlo, sedlovku, sedlovou objímku a rychloupínák najdeš také v příbalové krabici. Pokud není sedlo již připevněné k sedlovce, připevníš ho 6 mm imbusem. Nasuneš na sedlovou trubku sedlovou objímku s rychloupínákem. Vsuneš sedlovku do sedlové trubky. Sedlovka je označena ryskou, která označuje maximální přípustnou výšku pro její vysunutí. Nad tuto rysku rozhodně sedlovku nenastavuj, mohl bys poškodit rám. K tomu, abys nastavil správnou výšku sedla na Tvou velikost si musíš sednout na kolo a mírně pokrčenou nohu dát na pedál, který musí být ve spodní poloze (co nejníže u země). Noha by neměla být ani propnutá v koleni ani hodně pokrčená.

4) BRZDY: V-brzdy před nasunutím předního kola musíme rozpojit. Po vložení kola je třeba brzdy opět spojit. Symetricky vycentrované brzdové čelisti poznáš tak, že na každé straně mezi ráfkem a brzdovou gumičkou bude stejná mezera. 

U kotoučových brzd dáváme do čelistí vymezovací zarážku, kterou je potřeba vyndat. Slouží při přepravě k tomu, aby se při zmáčknutí brzdové páky nestačily brzdové destičky k sobě.

5) MONTÁŽ PŘEDNÍHO KOLA: rychloupínák, který budeš potřebovat je v příbalové krabici. Na plášti kola se podívej nejprve na směr otáčení kola - uvidíš šipku směřující daným směrem. Poté zasuň kolo do vidlice a vlož rychloupínák. Matici, která je na druhé straně rychloupínacího mechanismu, dotahni. Poté rychloupínák zatáhni směrem k vidlici.

6) PŘIPEVNĚNÍ ŘÍDÍTEK: 4,5,6mm imbusem odšroubuj 4 šrouby v krytce představce. Poté přiložíš řídítka do představce a vycentruješ střed řídítek. Poté dotáhneš.

 

Děkujeme a jsme rádi, že jsi pořídil kolo právě u nás. Rádi Ti vždy poradíme.