Nejlepší prodej a půjčovna elektrokol Apache v Praze.
Apache elektrokola a kola v roce 2023, jaké jsou změny a novinky. Chcete Českou značku a dobrou kavalitu, tak Apache elektrokola jsou
to pravé co Vám můžeme nabídnout.
První kolekce kol značky Apache vyjela z výrobní linky v roce 2001. Okamžitě se prosadila mezi zavedenými značkami a získala si přízeň profesionálních i hobby závodníků, rekreačních cyklistů a cykloturistů. V roce 2003 se na kole Apache stal Jarda Kulhavý juniorským mistrem světa a Evropy, Kamil Absbuher vyhrál na cyklokrosovém speciálu závod světového poháru a v minulosti sedlal kola Apache také paralympionik Michal Stark. Na vrcholu žebříčku priorit značky je kvalita montáže a použitých komponent. Od samého začátku se kola Apache vyrábějí v českých montážních společnostech, kde máme podstatně větší možnost dohledu na kvalitu a můžeme flexibilněji reagovat na měnící se požadavky trhu. V posledních letech je výhradním dodavatelem společnost BPS Šumperk – dceřiná společnost rakouské KTM. Významnou součástí kolekce Apache dnes tvoří také elektrokola. Do nabídky se poprvé dostala v roce 2009 a od té doby jejich oblíbenost každoročně výrazně stoupá. V současné době patří značka Apache k dominantním dodavatelům elektrokol na českém trhu. Za velmi důležité u elektrokol považujeme spolehlivý záruční a pozáruční servis. Proto elektrokola prodáváme výhradně v síti partnerských obchodů Apache. Prodejci jsou odborně způsobilí zákazníkům poradit při výběru vhodného elektrokola a především pomoci s řešením vzniklých problémů. Děkujeme za Váš zájem o kola a elektrokola značky Apache a přejeme Vám spoustu krásných dní prožitých v sedle.
VZHŮRU DO BUDOUCNOSTI S NOVINKAMI OD BOSCHE! Firma Bosch již v letošním roce zahájila přechod na nový komunikační protokol BES3. Na našich kolech Apache máme zcela nové rámy celoodpružených kol modelů Quruk 1 a 3 s 29”/27,5” a baterií 750Wh, nová ovládací tlačítka a novým displejem Kiox. Obrovská výhoda všech kol Apache s motorem Bosch je osazení komponenty firmy Shimano a odpruženou vidlicí Suntour.
BAFANG - UŽIVATELSKY VSTŘÍCNÝ A PŘITOM VYSOCE VÝKONNÝ! Apache pro sezónu 2023 připravil též kolekci s BAFANG systémy. Pro naše kola jsme použili 2 typy motorů : M400 a M510. Velkou novinkou je, že APACHE bude mít oba motory jak na 36 voltovém systému, tak nově i na 48 voltech! Motor M400 je vyzkoušený, lety prověřený motor s nominálním výkonem 250W a kroutícím momentem 80N.m. Lehký, výkonný a extrémně odolný - to jsou klíčové vlastnosti klasického systému pohonu M400. Motor M510 je převratný upgrade výkonného motoru eMTB. V porovnání s minulou generací zůstává maximální točivý moment motoru M510 95 N.m, ale hmotnost se snížila o 18 % na skvělých 2,9kg, zatímco maximální výkon se zvýšil o 20 %. Maximální podpora kadence je rozšířena až na 120 otáček za minutu. Díky inteligentnímu řídícímu systému tzv. SMART MODE - kdy úroveň asistence se automaticky mění dle výkonu jezdce - je zajištěn plynulý rozjezd, silná akcelerace a nepřetržitý maximální výkon. Originál BAFANG baterie 36V/48V jsou pro oba motory testovány vývojovým oddělením BAFANGU na reálné podmínky resp. odběry. Umí reagovat na změnu zátěže a zaručují mimořádné dojezdy. Překonávají tak běžně používané baterie druhovýrobců, které tyto specifické vlastnosti nemají. Zároveň byl značkou BAFANG vyvinutý nový řídící software pro rok 2023. Motor, baterie, nabíječka a displej tak tvoří uzavřený systém od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH nebo SHIMANO), který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem než když je složen z komponentů od různých výrobců! Mechanicky je baterie ve své spodní části již z výroby velmi dobře chráněna krytem proti poškození a zároveň zajištěna proti uvolnění. Novinkou je též spouštění systému přímo na ovladači na řidítkách - tj. není nutno zapínat přes vypínač baterie! Součástí systému je nejen kompaktní barevný display, ale především originál BAFANG 36V/48V nabíječka. U systému s baterií 48V jde o úplnou novinku. Systém byl dlouhodobě vyvíjen vývojovým oddělením BAFANG. Hlavní výhody 48V systému oproti 36V jsou: Obecně se díky vyšší efektivitě motoru a menším ztrátám v odporu vedení celý systém méně zahřívá a lépe využívá energii z baterie. Všechno toto znamená, že kolo se systémem 48V oproti kolu s 36V systémem dojede při stejně velké baterii dál. Kola Apache s BAFANG motory mají nové vyvinutý profilovaný, sportovně slopingový rám pro BAFANG Baterie. |
|