REPASE BATERIÍ

Zasláním baterie souhlasíte s jejím rozebráním. V případě, že nebude možno provést repasi, zákazník nebude požadovat kompenzaci za škodu, která může případným rozebráním vzniknout. V případě lepených baterií, berete na vědomí, že mohou vzniknout kosmetické vady.

CENÍK REPASÍ BATERIÍ DO ELEKTROKOL

36V

MINIMÁLNÍ

POTŘEBNÁ

VELIKOST

OBALU

M.O s DPH

24V

MINIMÁLNÍ

POTŘEBNÁ

VELIKOST

OBALU

M.O s DPH

48V

MINIMÁLNÍ

POTŘEBNÁ

VELIKOST

OBALU

M.O s DPH

10,5Ah

S

7.655,-

10,5Ah

S

6.190,-

8,7Ah

M

7.300,-

11,6Ah

M

6.999,-

11,6Ah

S

5.690,-

10,5Ah

M

8.890,-

14Ah

M

8.870,-

14Ah

S

7.364,-

11,6Ah

XL

8.750,-

14,5Ah

L

8.320,-

14,5Ah

M

6.690,-

14Ah

XL

10.980,-

17,4Ah

XL

9.480,-

17,4Ah

L

7.590,-

14,5Ah

XXL

10.280,-

17,5Ah

L

10.340,-

17,5Ah

M

8.290,-

17,4Ah

XXXL

11.620,-

20,3Ah

XXL

10.612,-

20,3Ah

L

8.290,-

17,5Ah

XXL

13.160,-

21Ah

XL

12.022,-

21Ah

L

9.390,-

21Ah

XXXL

15.190,-

24,5Ah

XXL

13.880,-

24,5Ah

L

10.420,-

     

400Wh

BOSCH

9.990,-

           

500Wh

BOSCH

11.990,-

           
  • Baterie BOSCH zasílejte i s nabíječkou

Faktory ovlivňující cenu repase baterií:

  •      Vadná BMS (elektronika baterie)                                                            /     cca. 800-1.200,- Kč
  •      Jiný typ článků než Li-ion nebo Li-Pol (např. olověné, LiFePo4,…)     /     cca. BMS 800-1.200,- Kč + nová nabíječka 1.000,-

 

 

Rady jak vybrat správnou kapacitu pro repasi

  • Začít tím, jakou kapacitu zákazník bude využívat.
    • Průměrné dojezdy při 36V se pohybují: 10Ah – okolo 50km, 13Ah – okolo 70km, 15Ah, okolo 90km
    • Vždy dojezd je orientační. Lišit se bude vlivem kondice a hmotnosti jezdce, zvolené připomoci i profilu trati.
    • Pokud chcete například jezdit 50 km, ale máte strach, že byste se mohl občas rozjet i více, nebo chce mít jistotu dojezdu tak je vhodné vybírat okolo 13 Ah. Pokud 70km a mít rezervu tak okolo 15 Ah. Atd….
  • Vždy se připravte na variantu, že by mohla být špatná BMS. Snažíme se zachovat stávající, ale ne vždy to jde a špatná BMS bývá důvod proč baterie má po 3 letech velmi malý dojezd, nebo nejde nabít.
  • Pokud má baterie štítky s popisem, snažte se identifikovat, zda je zmíněn typ použitých článků.
    • Pokud se jedná o články Li-ion (Lithium iontové) nebo Li-pol (Lithium polymerové) nic se nemusí měnit.
    • Pokud se jedná o baterii z článků LiFePo4 posílejte s baterií i nabíječku. Některé nabíječky se dají přenastavit, aby nabíjely na potřebné napětí pro Li-ion. Za tento pokus můžete ušetřit 1.000,-. Pokud se nabíječka nepřenastaví (vymění) a vy byste ji dále používal, zničil byste nové články a baterie by velice rychle „umřela“. Klidně po prvním nebo druhém nabíjení.
  • Předělání olověné baterie na Li-ion je možné. Automaticky je potřeba ale počítat s přirážkou za novou BMS (olověné baterie ji nemají a u Lithiových je nezbytná) a novou nabíječku (přenastavovat olověné na li-ion nelze).
    • Předělaná baterie bude výrazně lehčí. Standardní kapacita olověných baterií je 12 Ah. Pokud budete chtít kolo využívat stejně a stačilo vám to, klidně vyberte kapacitu 11 Ah. Váhový rozdíl vynahradí menší kapacitu.

Pokud budete chtít nějakou rezervu vyberte podle uvážení. Výhoda obalů pro olověné baterie je, že se do nich vleze opravdu velké množství článků a tak není problém vybrat jakoukoliv z variant v tabulkách (v případě, že by zákazník náhodou chtěl ještě větší kapacitu i to v tomto případě umíme zařídit, ale je to zbytečné.